املاك گيلانه

جستجو

نام استان

نام شهر

نوع ملك

عبارت مورد جستجو


جستجو


آگهي هاي ويژه

شرح خبر


  ابشار لاتون روستاي کوته کومه استارا
ابشار لاتون روستاي کوته کومه استارا

به نام خدا

سلام به شما دوستان همسفر. خوشحاليم از اين که در سفر به جاي جاي گيلان ما رو همراهي مي کنين. اين بار مي خوايم به شهرستان آستارا بريم و از روستاي کوته کومه و جاذبه هاش ديدن کنيم.

آستارا در شمالي ترين منطقه ي استان گيلان وحدّ فاصل تالش و اردبيل واقع شده. فاصله اش تا مرکز استان، 189 کيلومتره. اين شهرستان، دو بخش داره. بخش مرکزي و بخش لَوَندويل براي اين که به روستاي کوته کومه بريم بايد به طرف بخش لوندويل حرکت کنيم که در جنوب آستارا واقع شده. در 9 کيلومتري بخش لَوَندويل به روستاي کوته کومه مي رسيم. روستايي کوچک با نزديک به 1000 نفر جمعيت و جاذبه هايي که نظر گردشگراي زيادي رو جلب مي کنه. يکي از اين جاذبه ها، آبشار لاتونه که بلندترين آبشار استان گيلانه. اين آبشار از دامنه هاي شرق کوه اِسپنياس سرچشمه مي گيره و به رودخونه ي لَوَندويل سرازير مي شه. حجم آبش در فصل هاي مختلف سال تغيير

مي کنه ولي در همه ي فصل ها، آب داره. فاصله ي آبشار تا روستاي کوته کومه حدود 6 کيلومتره. در مسير آبشار، تپه هاي جنگلي بسيار زيبايي وجود داره. در حاشيه ي آبشار هم جنگلي بِکر و زيبا، با انبوهي از درختان ميوه واقع شده که 9 ماه از سال سرسبزي خودشو حفظ مي کنه. مکان مشهور ديگه ي روستا ي کوته کومه، آبگرم اونه که در خود روستا واقع شده و گردشگرا براي درمان دردهاي رماتيسمي، درد مفاصل و رفع ضايعات پوستي از اين آبگرم استفاده مي کنن. امکاناتي که براي بهره مندي از اين آبگرم فراهم شده، در جذب گردشگر بسيار موثره و در افزايش درآمد ساکنان روستا هم نقش داره.

خب دوستان به پايان سفرمون رسيديم، اميدواريم در سفرهاي بعدي هم ما رو همراهي کنين، تا فرصتي دوباره بدرود.

 



http://amlakegilaneh.ir

تاريخ خبر : 1393/6/22 10:57:23 AM

تعداد دفعات مشاهده اين خبر : 1068

دسته بندي ها



آگهي هاي ويژه



   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به املاك گيلانه ميباشد و هر گونه كپي برداري از تمام يا بخشي از آن پيگرد قانوني دارد

amlakegilaneh.ir  Copyright © ‍Amlakegilaneh Corporation All Rights Reserved.