املاك گيلانه

جستجو

نام استان

نام شهر

نوع ملك

عبارت مورد جستجو


جستجو


آگهي هاي ويژه

شرح خبر


آغاز عمليات ساخت 7 کيلومتر از آزاد راه رشت ‌ـ قزوين
آغاز عمليات ساخت 7 کيلومتر از آزاد راه رشت ‌ـ قزوين

مدير کل راه و شهرسازي گيلان از آغاز ساخت 3.5 کيلومتر از 11 کيلومتر باقي‌مانده آزاد راه رشت‌ ـ‌ قزوين خبر داد و گفت: عمليات اين محور در دو لاين و مجموع حدود 7 کيلومتر آغاز شده است.

شعبان‌علي خاوري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعيت ساخت ادامه 11 کيلومتر باقي‌مانده آزاد راه رشت‌ ـ قزوين اظهار کرد: 3.5 کيلومتر از اين آزاد راه به مزايده گذاشته و عمليات آن در دو لاين رفت و برگشت به مقدار حدود هفت کيلومتر آغاز شده است.

وي با بيان اينکه احداث 900 متر از اين آزادراه به گيلان تفويض شده است، تصريح کرد: اين پروژه با شدت فوق‌العاده‌اي در دست احداث است.

مدير کل راه و شهرسازي گيلان با بيان اينکه پيمانکار با جديت کامل در حال انجام کار است، خاطرنشان کرد: امسال بيش از 90 درصد پروژه مذکور در مسير تونل منجيل زير بار ترافيک مي‌رود.

وي ميزان اعتبار اين پروژه را 18 ميليارد تومان برآورد کرد و يادآور شد: اتمام پروژه محور مذکور در آزاد راه به بيش از 155 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.

خاوري درباره پروژه چهار خطه شدن محور رودبار‌ ـ منجيل متذکر شد: تمام موارد ايمني اين پروژه قبل از پايان امسال برطرف مي‌شود.

وي متوسط عمر پروژه‌هاي عمراني با توجه به شرايط اقليمي گيلان را هشت سال و يک‌چهارم دانست و تصريح کرد: يکي از مواردي که نقاط پرحادثه را برطرف مي‌کند رفع موانع است.

اين مسئول برطرف شدن مشکلات موانع را نيازمند تعامل تمام مسئولان دانست و متذکر شد: اميدواريم حجم زيادي از پروژه آزاد راه برطرف و مشکل ترافيک سنگين رودبار‌ـ‌منجيل را برطرف کنيم.



www.gilannews.ir/13617.html

تاريخ خبر : 1393/11/1 10:01:43 AM

تعداد دفعات مشاهده اين خبر : 848

دسته بندي ها



آگهي هاي ويژه



   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به املاك گيلانه ميباشد و هر گونه كپي برداري از تمام يا بخشي از آن پيگرد قانوني دارد

amlakegilaneh.ir  Copyright © ‍Amlakegilaneh Corporation All Rights Reserved.